Tuesday 16 December 2014

Mon image en accordéon / my little concertina picture ...


 



Houra, Maman a retrouvé comment se connecter sur mon blog, je peux maintenant partager mes dernières creations (enfin celles de cet automne...). Toujours sur le thème du grand incendie de Londres, je devais créer quelque chose pour mon école, j'ai choisi de faire une image en accordéon. Rigolo à faire mais il faut quand même les doigts de Maman pour assembler toutes les images en superposition !
 
Hurray, my Mummy finally found again how to connect to my blog so I can share again my last creations with you all (from this autumn I should say ...). Still working on the Great fire of London topic, I had to create something for my school. I chose to make a concertina picture. It was fun to make but I still needed my Mummy's fingers to assemble all the different layers !
 

 

No comments:

Post a Comment